Prix réduit! Mijn rug - Goed reiken, bukken, tillen Agrandir

Mijn rug - Goed reiken, bukken, tillen

9789020250589

SICKESZ M.

-

-

Nouveau produit

Veel mensen weten niet hoe ze met hun lichaam om moeten gaan. Op den duur krijgen ze de rekening gepresenteerd in de vorm van pijnen en kwalen. Rugklachten zijn daarvan wel de meest voorkomende.

Plus de détails

Attention: derniers articles en stock!

1,98 €

-70%

6,60 €

En savoir plus

Veel mensen weten niet hoe ze met hun lichaam om moeten gaan. Op den duur krijgen ze de rekening gepresenteerd in de vorm van pijnen en kwalen. Rugklachten zijn daarvan wel de meest voorkomende.-nbsp;-nbsp;

Mevrouw Sickesz maakt in dit rijk geïllustreerde boekje duidelijk hoe een wervelkolom in elkaar zit en wat de mogelijkheden zijn en de beperkingen van het gebruik van de rug. Ze beschrijft wat er mis kan gaan met de wervels en het heiligbeen en wat daarvan de gevolgen zijn. Daarnaast geeft ze op eenvoudige wijze aan wat de lezer thuis kan doen: hoe bepaalde kwalen voorkomen kunnen worden of genezen met orthomanipulatie - een vorm van manuele therapie - en waar met oefeningen, yoga en sport invloed kan worden uitgeoefend.

Feuille de données

AuteurSICKESZ M.
RayonOstéopathie
EditeurANKH-HERMES
Publié1981
Pages94
Languagenéerlandais

Avis

Aucun avis client disponible pour l'instant.

Donnez votre avis

Veel mensen weten niet hoe ze met hun lichaam om moeten gaan. Op den duur krijgen ze de rekening gepresenteerd in de vorm van pijnen en kwalen. Rugklachten zijn daarvan wel de meest voorkomende.

Donnez votre avis

26 autres produits dans la même catégorie :

• Frais de port

Articles à 70%